Přeprava / platba
Ceník přepravného
Způsoby doručení | Cena vč. DPH |
Osobní odběr | 0,- |
Přepravní služba (GLS/DPD) - platba předem | 119,-/139,- |
Přepravní služba (Toptrans, nad 200cm) -platba předem | 300,- |
Přepravní služba (GLSr/DPD) - dobírka | 149,-/169,- |
Přepravní služba (Toptrans, nad 200cm + palety) - dobírka | 340,- |
Způsoby platby
Pohodlná a bezpečná on-line platba z vašeho bankovního účtu nebo platební karty.
- Bankovní převod – úhrada před převzetím zboží
Po odeslání objednávky v internetovém obchodě jsou vygenerovány údaje potřebné pro platbu a ve formě potvrzení objednávky jsou zaslány na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Po připsání uvedené částky na účet provozovatele bude zboží expedováno nebo připraveno k vyzvednutí a to včetně konečné faktury. Není-li objednané zboží po úhradě příslušné částky skladem bude se zákazníkem konzultován další postup.
Způsoby doručení
- Osobní odběr
Objednané zboží si můžete vyzvednout v provozovně společnosti. Adresa: Třebín 60, 373 84 Dubné. V okamžiku, kdy bude zboží připraveno k odběru, bude Vám zasláno avízo na Váš e-mail uvedený v objednávce.
- Přepravní služba
Přeprava zboží do jiného místa plnění než je provozovna prodávajícího bude zajišťována prodávajícím využitím přepravních společností DPD, 123kurýr nebo Toptrans a řídí se Obchodními podmínkami těchto společností.
Zboží bude doručeno na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Nebude-li oznámená zásilka doručena a ani neobdržíte vyrozumění o uložení zásilky, kontaktujte nás.
Převzetí zboží
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele e-shopu